مرکز فروش عمده خرمای زاهدی درجه یک

قیمت خرمای زاهدی صادراتی

استان بوشهر با داشتن نخلستان های فراوان قطب اصلی تولید و فروش عمده خرمای زاهدی درجه1 در کشور است. شهرهای طلحه، پشتکوه، فراشبند، کلمه و تنگ ارم از مهمترین مناطق مناسب برای خرما زاهدی است. علت بالا بودن کیفیت خرما در این مناطق آب و هوای مناسب و کوهستانی بودن این مناطق است.

هر ساله شمار زیادی از تجار از کشورهای مختلف با مراجعه به این مناطق، خرمای مورد نیاز خود را تهیه می کنند. سود مناسب حاصل از خرید و فروش محصولات کشاورزی باعث جذب مشتری عمده می شود. در شهرهای بزرگ مانند تهران، مشهد و تبریز نیز مراکز عمده فروشی زیادی وجود دارد. فروش عمده خرمای زاهدی در این کلان شهرها نیز از رونق خوبی برخوردار است.

امروزه فروشگاه های اینترنتی که به صورت مستقیم توسط باغداران اداره می شود، از بهترین مراکز خرید هستند. چرا که بدون واسطه و با کمترین قیمت ها خرما را در اختیار مشتری قرار می دهند. هرچند که باید اعتبار این مراکز را از قبل سنجیده باشید و شپش برای خرید اقدام کنید.

قیمت فروش عمده خرمای زاهدی در بوشهر

قیمت فروش عمده خرمای زاهدی

بهترین قیمت فروش عمده خرمای زاهدی و بادام کوهی در بازار در استان بوشهر تعیین می شود. چرا که همانطور که ذکر شد قطب اصلی تولید است. به طور مثال اگر قیمت خرما در نخلستان های بوشهر 21 هزار تومان برای هر کیلو باشد، در عمده فروشی های شهرهای دیگر حداقل 5 درصد بیشتر است. تاجران به خوبی می دانند که 5 درصد برای خرید عمده مبلغ زیادی می شود.

پس منطقی ترین راه برای سفارش عمده این است که از داخل باغ و یا سردخانه های اطراف باغ خرما را خریداری کرد. هرچند در ابتدا ممکن است این کار زمان بر به نظر بیاید. اما با ارتباط گرفتن از طریق سایت های فروش عمده این مشکل حل می شود. و وقتی خریدار یک بار خرید موفق داشته باشد برای مرتبه ی دوم و سوم دیگر با یکی تماس کار انجام می شود.

شرکت های پخش خرما در بوشهر هرساله در نمایشگاه خرما نیز حضور می یابند. از این طریق نیز می توان با برخی از آنها ارتباط برقرار نمود. اما همانطور که اشاره شده اکثر شرکت های بزرگ از طریق سایت و بدون صرف هزینه و زمان قابل دسترسی هستند.

پخش انواع خرما زاهدی در تهران

قیمت خرمای زاهدی صادراتی

 

 

کلان شهر تهران که یکی از محل حضور تاجران به شمار می رود به یکی از بازارهای اصلی پخش خرما تبدیل شده است. فروش عمده خرمای زاهدی در تهران رونق خوبی دارد. خرما به صورت لوکس، درجه یک و درجه دو عرضه می شود. با توجه به نیاز مشتری هر کدام که مناسب باشد خریداری می شود.

انواع خرمای زاهدی دارای قیمت های متفاوتی هستند. بالاترین قیمت را خرمای ممتاز بوشهر دارد. زیرا کیفیت آن با انواع دیگر بسیار متفاوت است. گوشتی بودن خرمای بوشهر یکی از خصوصیات اصلی آن است.

در میادین میوه و تره بار تهران نیز غرفه دارانی هستند که اقدام به فروش عمده خرمای زاهدی می کنند. اما همانطور که اشاره شده ممکن است قیمت در این مراکز حدود 5 درصد بالاتر از نخلستان باشد. برای افرادی که قصد خرید حدود 2 تن و یا کمتر را دارند عمده فروشی های تهران مناسب است. اما برای صادرات باید این واسطه ها حذف شوند. خرید مستقیم از کشاورز و شرکت های بسته بندی بهترین گزینه است. ارائه ی گواهی بهداشت و شیرینگ خرما برای صادرات از اهمیت بالایی برخوردار است. این مراحل در جنوب کشور به راحتی و با سرعت انجام می شود.

سفارش خرما زاهدی از نگین جنوب

نگین جنوب یکی از مراکز فروش عمده خرمای زاهدی و صادرات بادام کوهی تلخ در کشور است. عرضه ی خرما بدون واسطه و با تخفیف ویژه به همراه ارسال به سراسر کشور. برای دریافت آخرین قیمت ها و دریافت مشاوره می توانید با مشاورین فروش در ارتباط باشید.

بسته بندی های 5 و 10 کیلوگرمی و با قیمت مناسب بهترین گزینه برای صادرات هستند. برای سفارش عمده با ما تماس بگیرید و یا فرم های موجود در سایت را تکمیل نمایید تا مشاورین مجموعه با شما تماس حاصل نمایند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما