فروش عمده خرمای زاهدی درجه یک فله ای

قیمت عمده خرمای زاهدی بوشهر

خرمای زاهدی درجه یک هم به صورت فله ای عرضه می شود و هم به صورت بسته بندی. از نظر کیفیت تفاوت زیادی بین خرمای فله و بسته بندی وجود ندارد. اما از نظر قیمت اختلاف زیادی وجود دارد. به همین دلیل معمولا خرمای زاهدی به صورت فله ای صادر می شود. این کار برای تاجران سود خوبی به همراه دارد اما برای باغداران مناسب نیست.

فروش فله ای محصول باعث می شود خریدار قدرت چانه زنی بیشتر داشته باشد. و از طرفی خریدار می تواند خرمای زاهدی درجه یک را فله ای تهیه کند و خود اقدام به بسته بندی نماید. این کار سود مناسبی به همراه دارد و به ویژه در کشورهای اروپایی رونق خوبی دارد.

در استان های بوشهر و فارس که عمده خرمای زاهدی ایران در این مناطق کشت میگردد عمده فروشی های فراوانی فعال هستند. این مراکز با فروش مستقیم خرما از درب باغ فرصت مناسبی را برای تجار فراهم می نمایند. برخی از مناطق نیز به صورت اینترنتی مشغول به فعالیت هستند.

کیفیت خرمای زاهدی بوشهر

خرید خرمای زاهدی صادراتی

با توجه به اینکه خرمای زاهدی در استان های بوشهر، فارس، هرمزگان و خوزستان کشت می شود. اما کیفیت خرمای این مناطق با هم تفاوت زیادی دارد. تفاوت در رنگ، مزه،گوشت خرما و سایز آن است.

در استان بوشهر نخلستان های زیادی وجود دارد که خرمای زاهدی درجه یک ثمره ی آن ها است. از طرفی برخی از مناطق این استان دارای خرمای کیفیت متوسط می باشد. بنابراین هنگام خرید باید مراکز معتبری را یافت که محصول ممتاز عرضه می کنند. از طریق مجموعه ی نگین جنوب خرمای ممتاز صادراتی را می توانید با کمترین قیمت خریداری نمایید.

از ویژگی های خرمای زاهدی درجه یک بوشهر می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • گوشتی بودن خرما و نرم بودن آن
  • رنگ قهوه ای روشن
  • سایز خرما درشت است
  • طعم و مزه ی فوق العاده ای دارد

بنابراین اگر تجربه ی کافی در خرید و فروش این محصول ندارید می توانید موارد فوق را در نظر داشته باشید.

بیشتر بدانید: خرما شکلاتی مغزدار صادراتی

صادرات خرما به کشورهای روسیه و ترکیه

قیمت خرمای زاهدی درجه یک

کشورهای روسیه و ترکیه از مهم ترین مقاصد صادراتی خرمای زاهدی درجه یک ایران به شمار می روند. قیمت مناسب، ماندگاری بالا و حمل با کمترین هزینه از ویژگی هایی است که باعث می شود تاجران به این محصول توجه کنند.

هر سال به ویژه در فصل برداشت خرما تاجران و سرمایه گذاران برای خرید اقدام می کنند. برخی از آنها با پرداخت بیعانه به کشاورز و یا شرکت های پخش عمده خرما را پیش خرید میکنند.

صادرات خرما ارز آوری بسیار خوبی به همراه دارد. زیرا ایران دومین تولید کننده ی برتر خرما در جهان است و از نظر تأمین این محصول مشکلی وجود ندارد. بنابراین حجم صادرات به شدت افزایش می یابد و کمک خوبی به اقتصاد کشور می شود .

قیمت خرمای زاهدی درجه یک در نخلستان

خرید عمده خرما زاهدی

قیمت خرمای زاهدی درجه یک در نخلستان با قیمت آن در بازار بسیار متفاوت است. زیرا در نخلستان فروش فقط به صورت عمده و فله ای صورت می گیرد. بنابراین کمترین نرخ ممکن را می توان از درب باغ دریافت کرد. به طور مثال چنانچه قیمت خرما درب باغ کیلویی 26 هزار توامن باشد در بازار حدودا کیلویی 50 هزار تومان است.

در عمده فروشی های موجود در کلان شهرها نیز خرما با قیمت مناسب به فروش می رسد. اما باز هم 5 الی 10 درصد بیشتر از درب نخلستان است. لذا خرید بدون واسطه یکی از مسائل مهم در تجارت است که باید به آن توجه کرد.

نکته ی دیگری که در خصوص قیمت وجود دارد این است که در طول سال دچار نوسان می شود. با توجه به عواملی همچون تورم، نرخ ارز و میزان ذخیره ی خرما قیمت نیز تغییر می کند.

خرید عمده خرما از کشاورز

برای خرید خرمای زاهدی درجه یک به صورت مستقیم از کشاورز و با بهترین کیفیت با ما در ارتباط باشید. در این مرکز خرمای ممتاز برای بازار روسیه، ترکیه، هند و امارات ارسال می گردد.

برای دریافت اطلاعات بیشتر در خصوص نحوه ی ثبت سفارش با مشاورین فروش تماس بگیرید. حفظ کیفیت در کنار قیمت های رقابتی از مهم ترین فاکتورهای در نظر گرفته شده برای مشتری است.

بارگیری و ارسال فوری به سراسر کشور با انواع وسیله های حمل و نقل انجام می گیرید. فروش فقط به صورت عمده انجام می گیرد و شما می توانید با مراجعه حضوری به درب نخلستان و سردخانه خرمای موردنظر خود را خریداری نمایید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما