قیمت خرما کبکاب با تخفیف

قیمت خرما کبکاب عمده صادراتی

امروزه مراکز پخش اصلی خرما در شهرهای جنوبی، قیمت خرما کبکاب را با تخفیف در اخیار مشتری می گذارند. علت این کار تشویق مشتری برای خریدهای بیشتر است. ایم روش در صورتی موثر واقع می شود که کیفیت محصول در حد مطلوب و قابل رضایت باشد.

ارائه ی تخفیف بر روی قیمت خرما یکی از بهترین راه ها برای جلب رضایت مشتری است. به طور مثال خرمای کبکاب به صورت عمده با قیمتی حدوداً 25 هزار تومان به فروش می رسد. در حالی که واسطه ها این نرخ را 5 الی 10 درصد بالاتر اعلام می کنند. افرادی که بصورت عمده در این زمینه فعالیت میکنند به خوبی میدانند در معاملات عمده، 5 درصد رقم بالایی است.

علاوه بر اینکه قیمت خرما کبکاب به عواملی مانند کیفیت و بسته بندی آن بستگی دارد، حذف واسطه ها نیز بسیار مهم است. یعنی اگر بدون واسطه و مستقیم از باغداران و تولید کنندگان خرید کنید، هزینه ها کمتر می شود. حالا اینکه چگونه به کشاورز دسترسی داشته باشید را باید بلد باشید. امروزه دسترسی از طریق اینترنت یکی از روش های خرید بدون واسطه است. بنابراین ابتدا باید عمده فروشی ها معتبر را بیابید.

فروش خرمای کبکاب از کارخانه

مرکز پخش عمده خرما کبکاب

فروش مستقیم خرما از کارخانه توسط نماینگی های شرکت صورت می گیرد. ایجاد نمایندگی در شهرهای مختلف دو مزیت برای کارخانه های به همراه دارد. اول اینکه تمرکز شرکت بر تولید است و کار فروش و بازاریابی توسط نمایندگان صورت می گیرد. دومین مزیت این است که قیمت خرما کبکاب بدون افزایش در اخیار مشتری قرار می گیرد. بنابراین تاجران و سرمایه گذاران می توانند بدون مراجعه به کارخانه خرید خود را انجام دهند.

برخی از مراکز نمایندگی به صورت سنتی و فروشگاهی فعال هستند. برخی نیز به صورت اینترنتی و از طریق سایت این کار را انجام می دهند. خوبی خرید اینترنتی صرفه جویی در زمان و هزینه های اضافی است.

در کشورهای توسعه یافته حجم زیادی از مبادلات تجاری به صورت اینترنتی انجام می شود. قیمت خرما کبکاب در این مراکز با قیمت کارخانه برابر است. ولی در عوض پاسخگویی به مشتری سریع تر و ارسال بار آسان تر انجام می شود.

بهترین خرمای کبکاب در ایران

خرید خرمای کبکاب دشتستان

در کشور ایران انواع مختلفی از خرما کشت می شود. بالغ بر 20 نوع خرمای مختلف و صادراتی وجود دارد که هرکدام مشتری خاص خود را دارد. خرمای کبکاب یکی از پر مصرف ترین نوع خرما به شمار می رود. قیمت مناسب و شیره دار بودن آن باعث شده که افراد زیادی به آن علاقه مند شوند.

خرمای کبکاب در شهرهای بهبهان و دشتستان به فراوانی کشت می شود و دارای بهترین کیفیت هستند. کبکاب بهبهان درشت تر از دشتستان است و نرخ آن نیز بالاتر است. این محصول به شیوه های مختلفی عرضه می گردد. بسته بندی های 1 کیلو گرمی تا 10 کیلوگرمی قابل سفارش هستند. بستگی به نیاز خریدار دارد که چه نوع بسته ای را انتخاب کند.

اما کیفیت حرف اول را می زند. از این نوع خرما محصولات خوشمزه ای مانند رنگینک، ترافل خرمایی، خرما شکلاتی و خرمای مغزدار نیز تولید می شود. خوشبختانه به دلیل تولید فراوان خرما، قیمت خرما کبکاب درجه یک در ایران بسیار مناسب است. و زمینه برای صادرات و توسعه ی آن نیز فراهم است.

سفارش عمده خرما کبکاب از نگین جنوب

در مجموعه ی نگین جنوب خرما با بهترین کیفیت و قیمت بدون واسطه عرضه می شود. برای خرید عمده می توانید با مشاورین فروش در ارتباط باشید و سفارش خود را ثبت نمایید. قیمت خرما کبکاب درجه یک فله و بسته بندی شده با هم تفاوت دارد. همچنین در طول سال ممکن است نرخ ها چندین بار تغییر کند.

همچنین برای خرید و اطلاع از قیمت خرما زاهدی صادراتی نیز می توانید با مشاورین فروش مجموعه در ارتباط باشید.

برای دریافت آخرین قیمت ها و اطلاعات تکمیلی مورد نیاز خود با ما در ارتباط باشید. در این مرکز انواع خرمای صادراتی به صورت عمده عرضه می گردد. امکان تحویل بار در خارج از کشور نیز برای تجار عزیز فراهم می باشد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما