قیمت خرما زاهدی عمده و درجه یک

 

قیمت خرمای زاهدی درجه یک

قیمت خرما زاهدی عمده در بازار خرما فروشان جنوب بسیار مناسب است. این خرما که به شدت مورد استقبال تاجران وسرمایه گذاران قرار گرفته است سود خوبی به همراه دارد. با کسب تجربه و انجام اصولی تمام مراحل خرید و فروش می توان علاوه بر کسب درآمد اشتغال زایی خوبی انجام داد.

در نخلستان های استان بوشهر درصد زیادی از نوع خرما به خرمای زاهدی مربوط است. به همین علت قیمت خرما زاهدی عمده نیز در این استان ارزان تر است. خریداران عمده با شروع فصل برداشت به سراغ کشاورزان می آیند. آنها به خوبی می دانند که اگر خرما به دست واسطه ها برسد باید با قیمت بیشتری خرید کنند.

برخی از کشاورزان قبل از برداشت به دلیل نیاز مالی ممکن است کل محصول باغ خود را زیر قیمت پیش فروش کنند. این بهترین فرصت برای تاجر است که خرید خود را انجام دهد.

از طرفی قیمت خرما در طول سال نوسان زیادی دارد و نمیتوان با اطمینان نرخ ثابتی برای آن در نظر گرفت. قیمت خرمای زاهدی در بازار به صورت عمده از 23 هزار تومان تا 28 هزار تومان معامله می شود. این نرخ مربوط به سال 1401 است و بدون شک در سال های بعد متفاوت است. بنابراین برای دریافت نرخ باید از مراکز اینترنتی نرخ روز را استعلام بگیرید.

مرکز پخش خرمای زاهدی عمده در بوشهر

قیمت خرما زاهدی عمده صادراتی

 

همانطور که قبل هم به این موضوع اشاره شد در استان بوشهر نخلستان های فراوانی وجود دارد. عمده محصول این باغ ها خرمای کبکاب و زاهدی است که در بازار داخلی و صادراتی عرضه می شود. مراکز پخش فراوانی در این استان وجود دارند که در زمینه ی خرمای زاهدی فعال هستند.

مرکز پخش نگین جنوب یکی از بهترین مراکز فروش بدون واسطه به شمار می رود. قیمت خرما زاهدی عمده در این مرکز کاملا رقابتی و ارزان است. در کنار آن می توان از کیفیت بالای خرمای این مجموعه به عنوان نقاط قوت مجموعه عنوان کرد. همچنین می توانید برای سفارش و خرید عمده خرما مضافتی صادراتی از طریق این مرکز اقدام نمایید.

مراکزی که امروزه دارای بیشتری مشتری هستند دارای اعتبار بیشتری نیز می باشند. در واقع خریدار زمانی حاضر به پرداخت پول می شود که از فروشنده مطمئن باشد. زیرا عده ای افراد سود جو وجود دارند که به دنبال فروش محصولات بی کیفیت به مشتری های کم تجربه هستند.

بهترین زمان برای استعلام قیمت خرما زاهدی عمده

خرمای زاهدی صادراتی ارزان

قیمت خرما زاهدی عمده در طول سال متفاوت است. عوامل زیادی وجود دارد که باعث تغییرات قیمت می شود. برخی از عوامل مهم در این رابطه به شرح زیر است:

  • کیفیت خرما
  • میزان تقاضا برای خرمای زاهدی
  • حجم ذخیره ی خرما در انبارها و سردخانه ها
  • قیمت ارز
  • میزان تورم کشور
  • نوع سفارش ( فله و یا بسته بندی بودن)

اینها جزو مواردی هستند که هنگام خرید باید مدنظر داشته باشید تا بهتر تصمیم بگیرید.

بهترین زمان برای خرید و استعلام قیمت خرما زاهدی عمده فصل برداشت آن است. یعنی از ابتدای مرداد ماه تا اواسط مهرماه که خرمای تمام مناطق برداشت می شود. هر شهر و روستا با توجه به آب و هوایی که دارد زمان برداشت مشخصی نیز دارد. مناطقی که هوای سردتری داشته باشند خرما دیرتر برداشت می شود و در عوض کیفیت بالاتری دارد.

خرید عمده ی خرما از نگین جنوب

مرکز فروش نگین جنوب در زمینه ی تأمین و صادرات انواع خرما به ویژه زاهدی، کبکاب، مضافتی و پیارم فعالیت خود را انجام می دهد. در این مرکز می توانید قیمت خرما زاهدی عمده را به نرخ روز استعلام بگیرید و سفارش خود را ثبت نمایید.

از مزیت های خرمای این مرکز می توان به قیمت مناسب و کاملا رقابتی و بدون واسط اشاره کرد. همچنین کیفیت بالای محصولات گواه بر اعتبار مجموعه دارد. عمده محصولات این مجوعه به کشورهای ترکیه، روسیه، قزاقستان، تاجیکستان، هند، عراق، امارات و عمان صادر می گردد.

برای سفارش خرما و فرآورده های خرمایی یا دریافت نرخ روز خرمای صادراتی با مشاورین فروش مجموعه در ارتباط باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما