قیمت خرمای زاهدی عمده در بوشهر

قیمت خرمای زاهدی درجه یک عمده

استان بوشهر به عنوان قطب اصلی تولید خرما زاهدی در کشور است. قیمت خرمای زاهدی عمده در این استان بسیار مناسب است. زیرا سطح کشت خرما زیاد است و افراد زیادی در این زمینه به خرید و فروش و کشاورزی مشغول هستند. در فصل برداشت که از تیرماه شروع می شود و تا مهرماه ادامه دارد بازار فروش نیز داغ و پر رونق است.

به طور کلی برای تعیین قیمت باید فاکتورهای مختلفی را در نظر گرفت. کیفیت و نوع بسته بندی مهمترین موارد در تعیین نرخ خرما هستند. خرمای نخلستان بعد از آنکه برداشت شد برای سورت بندی به کارخانه منتقل می شود. در آنجا محصول درجه یک از درجه دو جدا می شود. و سپس برای بسته بندی آماده می شود.

قیمت خرمای درجه یک بسیار متفاوت از خرمای درجه دو است. همچنین در طول سال با توجه به حجم تقاضا نرخ ها تغییر می کند. بنابراین نمی توان قیمت ثابتی را برای کل سال در نظر گرفت. برای دریافت قیمت روز خرمای زاهدی عمده باید از مراکز معتبر و عمده فروشی ها استعلام بگیرید. نرخ های مراکز مختلف ممکن است از 37 هزار تومان تا 65 هزار تومان متفاوت باشند.

بیشتر بخوانید: قیمت عمده خرما مضافتی بم

مرکز پخش خرمای زاهدی عمده

صادرات خرما زاهدی بوشهر

همانطور که قبلا هم اشاره شد استان بوشهر مرکز اصلی کشت خرمای خشک زاهدی است. علاوه بر بوشهر می توان به استان فارس نیز که در این زمینه نخلستان های زیادی دارد اشاره کرد. همچنین در خوزستان و هرمزگان نیز خرمای زاهدی کشت می شود اما بسیار کم. کیفیت خرمای هر شهر و منطقه با هم فرق دارد. به همین دلیل تاجران و سرمایه گذاران بیشتر به سمت محصول با کیفیت هدایت می شوند.

در استان های ذکر شده مراکز پخش متعددی وجود دارد که به بهترین شکل فعالیت می کنند. منظور از بهترین شکل فعالیت این است که بدون واسطه و با قیمت مناسب خرمای زاهدی عمده را به فروش می رسانند. این موضوع از نظر خریدار اهمیت زیادی دارد. هرچند باید هوشیارانه خرید را انجام داد. زیرا در این میان افراد سود هم هستند که به دنبال سودجویی های خود کلاه برداری می کنند.

مراکز پخش اینترنتی یکی از راه های آسان برای عمده ی خرما به شمار می روند. امکان دسترسی و ارتباط آسان با فروشنده، تخفیف ویژه و ارسال سریع از مزیت های این مراکز است.

صادرات خرمای زاهدی

بهترین قیمت خرما زاهدی درجه یک

خرمای زاهدی عمده به کشورهای زیادی صادر می شود. مشتری این نوع خرما هم از آسیا و هم اروپا هستند. تاجران کشورهای روسیه، ترکیه، هند، افغانستان و امارات از جمله مشتری های خرمای خشک می باشند.

صادرات خرما هم برای کشاورزان و هم شرکت های بسته بندی و فروشندگان مفید است. به طور کلی با صادرات محصولات کشاورزی می توان به اقتصاد کشور کمک کرد. خرمای زاهدی به چند دلیل برای صادرات مناسب است:

اولین دلیل این است که به دلیل نداشتن شیره ماندگاری بالایی دارد.

دومین علت برای مناسب بودن این نوع خرما برای صادرات قیمت آن است.

بدون شک یکی از ملاک ها مهم یک تاجر برای ثبت سفارش این است که قیمت مناسبی داشته باشد. خرمای زاهدی عمده در میان دیگر انواع خرمای صادراتی ارزان تر است.

روشهای تشخیص خرمای مرغوب

خرمای زاهدی صادراتی ارزان

خرمای مرغوب دارای ویژگی هایی است که می توان از ظاهر آن تا حدودی به کیفیت آن پی برد. رنگ خرما، گوشتی بودن آن و سایز خرما. رنگ زرد و یا قهوه ای روشن از نظر کیفیت در درجه ی بهتری قرار دارد. سیاز خرما هرچه درشت تر باشد بهتر است و گوشتی بودن آن نیز اهمیت زیادی دارد.

در برخی از مناطق می توان بدون آنکه خرمای را مشاهده کرد به مرغوبیت آن پی برد. البته این مسئله به صورت تجربی مشخص می شود و بستگی به خاک منطقه و آب و هوای آن دارد.

در استان بوشهر می توان به راحتی برای خرید خرمای زاهدی عمده اقدام کرد. بهترین کیفیت و قیمت را می توان آنجا یافت. شرکت های عرضه کننده نیز برای اعتبار خود محصولات درجه یک در اختیار مشتری قرار می دهند.

خرید خرمای زاهدی عمده از نگین جنوب

مرکز نگین جنوب در زمینه ی تأمین و صادرات خرمای زاهدی عمده و انواع دیگر خرما فعال می باشد. برای خرید می توانید هم به صورت حضوری مراجعه نمایید و هم غیر حضوری.

از مزیت های خرمای عرضه شده در این مرکز می توان به کیفیت بالا و قیمت مناسب اشاره کرد. فروش به صورت عمده و در کارتن های 10 کیلوگرمی و جعبه های 500 گرمی انجام می شود. به انتخاب مشتری هم خرمای درجه یک برای بازار اروپا و هم خرمای درجه دو برای بازار کشورهای آسیایی مانند هند و افغانستان فراهم است.

برای دریافت آخرین قیمت خرمای زاهدی عمده می توانید با مشاورین فروش در ارتباط باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما