قیمت خرید عمده خرما زاهدی

قیمت عمده خرما زاهدی امروز

یکی از مهمتریم مسائل موجود برای تجار در هنگام خرید عمده خرما زاهدی، قیمت آن است. بدون شک کیفیت محصول در تعیین قیمت نقش بسزایی دارد. لذا این موضوع را نمی توان بدون در نظر گرفتن فاکتورهای مختلف بررسی. فاکتورهایی مانند کیفیت خرما، نوع بسته بندی، حجم سفارش، زمان خرید، نحوه ی پرداخت و …

خرید و فروش خرما به دلیل وجود نخلستان های فراوان در جنوب کشور از رونق مناسبی برخوردار است. باغداران هر سال سعی می کنند که با بالا بردن کیفیت محصول باغ خود، آن را با نرخ بیشتری به فروش برسانند.

در جنوب کشور به ویژه در استان بوشهر بهترین خرمای زاهدی کشت می شود. نوع خاک و آب و هوای منطقه تعیین کننده ی مرغوبیت آن است. خرمای درجه یک بوشهر دارای رنگ قهوه ای روشن و مایل به زرد است. و بافت آن نیز گوشتی و نرم بوده که عمدتاً مناسب برای صادرات به اروپا می باشد.

انواع کیفیت خرما زاهدی

قیمت خرما زاهدی صادراتی

همانطور که در بازار دیده اید خرمای زاهدی دارای تنوع بالایی در کیفیت است. در تشخیص کیفیت آن به چند نکته باید توجه نمود. رنگ خرما، گوشتی بودن آن، اندازه و سایز، نداشتن خط بر روی پوست، طعم شیرین و دلچسب. این موارد از جمله نکاتی است که هنگام خرید عمده خرما زاهدی باید به آن توجه کرد.

معمولا خرمای زاهدی استان بوشهر از کیفیت بالایی برخوردار است. در سایر استان ها مانند فارس و هرمزگان و خوزستان کیفیت خرما زاهدی پایین تر است. بنابراین تاجران می توانند با توجه به بازار هدف و مشتری ها مخصوص خود اقدام کنند.

هرچقدر مرغوبیت خرما بیشتر باشد طبعتاً قیمت آن نیز بیشتر است. در کشورهای شرقی ایران مانند هند، افغانستان، تاجیکستان و قزاقستان معمولا خرمای ارزان قیمت مشتری بیشتری دارد. اما کشورهای عربی حاشیه خلیج فارس و کشورهای اروپایی بهترین نوع خرما را می خواهند. پس هنگام تجارت باید به این نکته ی بسیار مهم توجه کنید.

بیشتر بخوانید: قیمت عمده خرما شکلاتی مغزدار

صادرات عمده خرما زاهدی

خرید خرمای زاهدی درجه یک

خرمای زاهدی به دلایل مختلفی در دنیای تجارت حرف های زیادی برای گفتن دارد. چون نوع خرما در دسته ی خشک و نیمه خشک قرار می گیرد لذا نگهداری و حمل آسان تری دارد. از طرفی قیمت این نوع خرما نسبت به دیگر خرمای صادراتی بسیار مناسب است.

کشورهای مختلفی از سراسر جهان از مشتری های این محصول هستند. هر ساله تاجران زیادی برای خرید خرما به ایران می آیند و خرید عمده خرما زاهدی را انجام می دهند. برای صادرات خرما باید مراحل مختلفی را پشت سر بگذارید. اما اگر خرمای بهداشتی و درجه یک داشته باشید این مراحل به سرعت انجام می شود.

داشتن تاییده های بهداشتی و همچنین بسته بندی مناسب می تواند کمک زیادی برای سرعت بخشیدن به کار به شما کند. انجام امور گمرکی ممکن است بین 2 الی 7 روز زمان بر باشد. بنابراین باید با در نظر گرفتن این موارد اقدام کنید و قول و قرار های خود را برنامه ریزی کنید.

روسیه، ترکیه، هند، افغانستان و امارات از مقاصد اصلی خرما زاهدی هستند. در این مجموعه با به کار گیری نیروهای متخصص انواع خرمای صادراتی با پایین ترین نرخ آماده ی بارگیری و ارسال می باشد.

بهترین زمان برای خرید عمده خرما زاهدی

قیمت خرما زاهدی عمده در بوشهر

 

یکی از مواردی که در تعیین قیمت خرما موثر است، زمان خرید است. به این معنی که اگر در فصل برداشت برای خرید عمده خرما زاهدی اقدام کنید احتمال اینکه خرما قیمت  کمتری داشته باشد بیشتر است. از طرفی در ابتدای فصل برداشت با توجه به اینکه محصولات مرغوب هنوز به فروش نرفته، شما می توانید محصول بهتری را خرید کنید.

اما این موضوع را نمیتوان به طور کلی در نظر گرفت. ممکن است در در طول سال به دلیل نوسانات نرخ ارز و یا رکود بازار خرما را به قیمت کمتری نسبت به ابتدای فصل خرید کرد. به طور کلی تاجران با تجربه در ابتدای سال خرید خود را انجام میدهند.

برای خرید عمده خرما زاهدی باید با کشاورزان و فروشندگان معتبر کار کنید تا دچار زیاد نشوید.

سفارش خرما از نگین جنوب

مجموعه ی نگین جنوب با سابقه ی چندین ساله در زمینه ی فروش عمده و صادرات خرما و فرآورده های خرمایی فعالیت دارد. شما می توانید خرمای صادراتی مورد نیاز خود را از طریق این مجموعه و بدون واسطه خرید نمایید.

قیمت مناسب و بدون واسطه و کیفیت و تازگی محصول از مزیت های این مجموعه به شمار می رود. خرید عمده خرما زاهدی بدون داشتن تجربه ی کافی ممکن است زیاد زیادی را به تجار تحمیل نماید. اما این نگرانی را می توان با توجه به اعتبار فروشنده برطرف نمود.

برای خرید خرمای زاهدی درجه یک می توانید با مشاورین فروش مجموعه در ارتباط باشید تا در خصوص نحوه ی خرید و ارسال راهنمای شما باشند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما