خرید و قیمت خرما زاهدی صادراتی | قیمت عالی و کیفیت ممتاز

قیمت خرمای زاهدی صادراتی

اگر می خواهید قیمت خرما زاهدی صادراتی با بهترین کیفیت را دریافت کنید دو راه وجود دارد. روش اول این است که به صورت حضوری به درب نخلستان مراجعه کنید و قبل از برداشت خرما بتوانید محصول را از کشاورز و با قیمت عالی پیش خرید کنید. این کار می تواند در مسیر تجارت کمک زیادی به تجار کند.زیرا برد با کسی است که ارزان تر خرید می کند.

همیشه کیفیت حرف اول را در تعیین قیمت می زند. هرچه خرما ممتاز و درجه یک باشد قیمت خرما زاهدی صادراتی نیز بیشتر می شود. خریداران عمده در فصل برداشت برای خرید اقدام می کنند. در واقع بهترین زمان برای خرید قبل از برداشت است و می توانید تخفیف بیشتری دریافت کنید.

روش دیگری که برای دریافت قیمت بسیار پر طرفدار است روش اینترنتی است. در روش های اینترنتی می توان با سرعت بالا با فروشنده ارتباط برقرار کرد. سپس برای دریافت نمونه بار می توانید درخواست دهید و پس از بررسی نمونه برای خرید عمده اقدام کنید. این روش هم نیاز به هزینه ندارد و هم در زمان صرفه جویی می شود.

بنابراین مشاوران فروش شرکت همیشه در دسترس مشتری بوده و آماده ی پاسخگویی به سوالات می باشند. ارائه ی لیست قیمت، ارسال نمونه محصول، مشاوره در خصوص بازار هدف و مدت زمان آماده سازی و تحویل بار از جمله خدمات ارائه شده در این مرکز است.

فروش خرما زاهدی صادراتی درب نخلستان

خرید عمده خرما زاهدی

یکی از روش های مرسوم و پر طرفدار فروش خرما این است که مشتری بدون واسطه خرید کند. وجود واسطه ها باعث افزایش قیمت نهایی می گردد. بنابراین چه خوب است که با کمی جست و جو با فروشندگان معتبر لینک شوید.

در مرکز فروش عمده و صادراتی نگین جنوب به صورت مستقیم می توانید از درب نخلستان خرید کنید. البته برای خرید از درب باغ باید زود اقدام کنید. زیرا چند روز پس از برداشت خرما به سردخانه منتقل می گردد. با کم شدن ذخیره ی خرما در سردخانه قیمت خرما زاهدی صادراتی افزایش می یابد. به ویژه اگر درخواست ها بالا برود قیمت نیز با سرعت بیشتری بالا می رود.

برای خرید خرما از درب باغ باید از تابستان شروع به کار کنید. زیرا اگر دیر بجنبید رقیبان شما این کار را خواهند کرد و در ادامه باید قیمت خرما زاهدی صادراتی را بالاتر دریافت نمایید. خرمای صادراتی بستگی به کشور مقصد به دو دسته تقسیم بندی می شود. برخی از کشورها کیفیت محور و برخی قیمت محور هستند. به همین دلیل قیمت خرما زاهدی صادراتی در حال حاضر از 55 تا 85 متغیر است.

بیشتر بخوانید >> قیمت خرمای کبکاب درجه یک

بسته بندی و ارسال خرما

قیمت خرمای زاهدی پشتکوه

ارسال خرما از طریق باربری به تمام نقاط دنیا انجام می گیرد. بسته بندی خرما امروزه یه مسئله ی بسیار مهم در تجارت به شمار می رود. صنعتی که باعث ارز آوری و کسب سودهای بسیاربالا می گردد. هرچقدر در این زمینه بیشتر و حرفه ای تر کار شود قیمت خرما زاهدی صادراتی نیز بالاتر است و حاشیه سود زیادتر می شود.

در استان های جنوبی شرکت های مختلفی در زمینه ی بسته بندی فعالیت می کنند. کیفیت و تمیزی کار اهمیت زیادی دارد. و به همین علت است که تنها برخی از این شرکت ها موفق می شوند و ما بقی بدون پیشرفت می مانند.

ماشین های حمل خرما به دو صورت یخچالدار و بدون یخچال می باشند. با توجه به آب و هوا و کشور مقصد یکی از این روش ها برای حمل مورد استفاده قرار می گیرد. ارسال بار همراه با تضمین کیفیت یکی از مهمترین دغدغه های هر تاجر است.

شرکت های معتبر با ارائه ی محصول باکیفیت سعی در جلب رضایت مشتری دارند. بسته بندی به شکل های مختلفی صورت می گیرد. در حال حاضر عمده سفارشات به صورت کارتن های 10 کیلویی انجام می شود. کارتن های 10 کیلویی درجه یک پس از سورت و شیرینگ روی سکو بارگیری می شود. هرچند اگر مشتری بخواهد امکان عرضه ی خرما در جعبه های 500 گرمی نیز وجود دارد.

خواص خرمای زاهدی درجه یک

خرمای زاهدی درجه یک بوشهر

خرمای زاهدی دارای کالری و قند بالایی بوده و خواص فراوانی دارد. از این نوع خرما به دلیل خشک بودن می توان به عنوان جایگزین قند نیز استفاده کرد. از مهمترین خواص آن می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. ضد سرطان
  2. درمان کم خونی
  3. درمان یبوست
  4. پیشگیری از شب کوری
  5. سلامتی قلب و دستگاه گوارش
  6. تنظیم قند و سطح کلسترول خون
  7. افزایش انرژی و قوای جنسی
  8. سلامتی پوست و مو

این تنها بخشی از خواص خرمای زاهدی می باشد. از طرفی با توجه به اینکه قیمت خرما زاهدی صادراتی در بازار داخلی و خارجی مناسب است مشتری زیادی دارد.

با توجه به توصیه ی پزشکان اگر هر فرد در طول روز 3-5 عدد خرما بخورد از خواص آن بهره مند خواهد شد.

ثبت سفارش عمده خرما زاهدی صادراتی

ثبت سفارش خرمای زاهدی به دو روش قابل انجام است.  اما بهتر است قبل از ثبت سفارش قیمت خرما زاهدی صادراتی را از مشاورین فروش دریافت نمایید. در روش اول می توانید به صورت حضوری به شرکت مراجعه کرده و سفارش خود را در قالب قرارداد تضمین کیفیت ثبت نمایید. در روش دوم نیاز به مراجعه ی حضوری نیست و از طریق ارتباط با مدیر فروش مجموعه سفارش خود را ثبت می نمایید.

انواع خرمای صادراتی از جمله کبکاب، مضافتی ، زاهدی، پیارم، استعمران و ربی در این مرکز با بهترین قیمت و کیفیت عرضه می گردد. برای کسب اطلاعات بیشتر و در یافت آخرین قیمت خرما زاهدی صادراتی با ما در ارتباط باشید.

سفارشات عمده با تخفیف بسیار ویژه ای انجام می گیرد و تضمین کیفیت نیز در این خصوص ارائه می گردد. بنابراین برای ثبت سفارش می توانید با خیالی آسوده اقدام کنید. در فصل برداشت نیز می توانید به صورت مستقیم از درب نخلستان خرید خود را انجام داده و با این کار کمترین هزینه را پرداخت کنید.

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما