خرید و قیمت خرمای زاهدی درجه یک عمده

قیمت خرمای زاهدی درجه یک عمده

خرید و فروش خرمای زاهدی عمده هر ساله با شروع فصل برداشت آغاز می شود. خریداران عمده به طور کلی به 2 دسته تقسیم می شوند. دسته ی اول شرکت ها و کارخانه هایی هستند که خرما را بسته بندی می کنند و در بازار عرضه می کنند. دسته ی دوم تاجران خرما هستند که ممکن است تاجر ایرانی و یا خارجی باشد.

بنابراین فصل تابستان از نظر بازار خرید و فروش بسیار گرم و پر رونق است. به همین دلیل قیمت ها به شدت رقابتی بوده و بهترین فرصت برای خرید به شمار می رود.

قیمت خرمای زاهدی عمده و درجه یک در فصل برداشت تعیین می شود. اما این قیمت در طول سال با توجه به شرایط حاکم بر بازار ممکن است نوسانات زیادی را تجربه کند. به طور کلی نرخ ها به طور تقریبی از 50-70 هزار تومان برای هر کیلو شروع می شود. اما نوع بسته بندی نیز مهم است. اگر خریدار خرما را فله ای خرید کند قیمت تمام شده برای او بسیار ارزان تر است. اما چنانچه بسته بندی های فروشگاهی که حدوداً 500 گرم وزن دارند بخواهید باید هزینه ی بیشتری پرداخت کنید.

به راحتی می توانید از این مرکز خرید خرمای زاهدی عمده انجام دهید و یا استعلام آخرین قیمت را بگیرید. فقط کافی است با مشاورین فروش مجموعه نگین جنوب در ارتباط باشید.

بیشتر بخوانید: قیمت عمده خرما مضافتی درجه یک بم

برداشت خرمای زاهدی عمده در بوشهر

خرید خرمای زاهدی صادراتی

استان بوشهر به عنوان یکی از اصلی ترین قطب های تولید و فروش خرمای زاهدی عمده و درجه1 شناخته میشود. خرمای زاهدی در استان بوشهر و در شهرهای طلحه، فاریاب، کلمه و دشتستان فراوان است. کیفیت خرمای این منطقه بسیار بالا بوده و هر ساله حجم زیادی از محصولات به کشورهای مختلف صادر می گردد.

عمده فروشان خرما در جنوب کشور فراوانند. اما فقط تعداد کمی از آنها به صورت حرفه ای در حال صادرات هستند. سایر کشاورزان محصول خود را در اختیاز واسطه ها قرار می دهند که این کار به ضرر آنهاست. با شروع برداشت خرما خریداران نیز برای خرید می آیند.

برای خرید خرمای زاهدی عمده می توانید از اواخر مردادماه اقدام کنید.  برداشت تا مهرماه ادامه دارد. زیرا در برخی از مناطق که آب و هوای بهتری دارند دیرتر برداشت انجام می شود.

مرکز صادرات خرما خشک ممتاز در جنوب

قیمت خرما زاهدی درجه یک عمده

همانطور که میدانید جنوب کشور قطب تولید خرما به شمار می رود. از نظر میزان تولید ایران دومین قطب خرمای جهان به شمار می رود. پس باید به بهترین شکل از این فرصت عالی استفاده کرد. استان بوشهر و فارس دارای نخلستان های وسیعی از خرما هستند. به همین دلیل است که این مناطق برای خرید خرمای زاهدی عمده بهترین مناطق به شمار می روند.

شرکت های زیادی در شهرهای جنوبی جهت امور بازرگانی و صادراتی خرما فعال هستند. خرمای ممتاز به کشورهای اروپایی مانند روسیه، ترکیه، آلمان، انگلیس و… صادر می شود. خرمای صادراتی به اروپا باید دارای بهترین کیفیت و بسته بندی زیبا و شکیل باشد. مرکز نگین جنوب با کادری مجرب و تامین انواع خرمای صادراتی از بهترین عرضه کنندگان خرمای زاهدی عمده به شمار می رود.

خرمای مرغوب و با کیفیت به صورت فله و بسته بندی شده با توجه به نیاز مشتری به صورت عمده در اختیار تجار قرار میگیرد. بیشترین خرمای زاهدی صادراتی به صورت کارتن های 10 کیلویی عرضه می گردد. این روش فروش سود کمتری را نصیب کشاورزان و کارخانه داران می کند. ولی در عوض تجار سود بیشتری به دست می آورند. پس اگر مدیران کارخانه سود بیشتر می خواهند بهتر است به سمت بسته بندی های کوچه حرکت کنند.

سفارش عمده خرما بدون واسطه و کیفیت عالی

برای سفارش خرمای زاهدی عمده با مشاورین فروش مجموعه در ارتباط باشید. قیمت خرما در طول سال به دلایل مختلف نوسان دارد. بنابراین باید نرخ روز را دریافت کنید. کیفیت عالی و قیمت رقابتی را می توانید در این مرکز مشاهده نمایید. علت این مسئله آن است که در این میان واسطه ای وجود ندارد.

نگین جنوب با داشتن نخلستان های مختلف در تمام طول سال نیاز تجار به خرما را تامین می کند. یکی از مهمترین دلایل شکست برخی از تجار در خرید و فروش این است که از مراکز معتبر خرید نمی کنند.

برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره با ما در ارتباط باشید. ارسال بار به سراسر کشور و همچنین صادرات خرمای زاهدی عمده به تمامی کشورها انجام می شود. برای خرید بدون واسطه و با کمترین قیمت با ما تماس بگیرید.

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما