خرما زاهدی عمده |فروش با بهترین کیفیت در بوشهر

قیمت خرما زاهدی عمده

بدون شک بهترین خرمای زاهدی در استان بوشهر کشت می شود. از این رو فروش خرما زاهدی عمده در این استان از رونق خوبی برخوردار است. به ویژه در فصل برداشت که شهریور و مهر ماه است. شرکت ها و افراد زیادی در زمینه ی پخش خرما زاهدی فعالیت می کنند و درآمد کسب می کنند.

بسیاری از تاجران از سراسر جهان برای خرید این نوع خرمای ممتاز اقدام می کنند. در استان بوشهر مناطق و شهرهای زیادی هستند که خرمای زاهدی در آنها کشت می شود. اما برخی از مناطق کیفیت بهتری دارند در حالی که شاید فاصله ی زیادی به هم نداشته باشند. علت این تفاوت به نوع آب و هوا و کوهستانی بودن مناطق بستگی دارد.

برای خرید خرمای زاهدی عمده از بوشهر باید باغداران و عمده فروشان این محصول را پیدا کنید. با توجه به اینکه شرکت های زیادی نیز در کار بسته بندی این میوه ی با ارزش فعال هستند شاید انتخاب نهایی بسیار زمان بر باشد. پس بهترین کار جست و جو از طریق اینترنت و استعلام قیمت از فروشندگان مختلف است. هرچند در این رابطه کیفیت خرما اهمیت زیادی در تعیین نرخ دارد. قیمت خرما در شیراز بسیار مختلف می باشد زیرا هر نوع خرمایی با توجه به نژادش قیمت فروش مخصوص به خوش را دارد.

نگین جنوب یکی از مراکز معتبر در زمینه ی فروش عمده و صادرات خرما در کشور است. برای شروع همکاری می توانید با مشاورین فروش مجموعه در ارتباط باشید.

قیمت خرما زاهدی عمده در بازار

اگر به بازار خرما فروشان سری بزنید قیمت های متفاوتی را از خرما زاهدی عمده مشاهده خواهید کرد. علت این تفاوت به طور کلی در کیفیت محصول است. خرما در شهرهای مختلفی تولید می شود که کیفیت یکسانی ندارند. هم از نظر سایز و هم طعم و گوشتی بودن و هم از نظر رنک با هم تفاوت دارند. بنابر این نمیتوان نرخی ثابت و کلی اعلام کرد. ابتدا خریدار و تاجر باید مشخصات خرمای مورد نیاز را مطرح کند. سپس می توان در خصوص قیمت و نوع بسته بندی اظهار نظر کرد.

قیمت خرما علاوه بر مرغوبیت آن به نوع بسته بندی نیز بستگی زیادی دارد. بسته بندی های فروشگاهی با توجه به اینکه هزینه های زیادی در بر دارند نرخ بیشتری دارند. در بازار صادراتی عمدتا خریدار سعی می کند هزینه ها را کاهش دهد. برای مثال بیشتر از خرمای فله ای برای صادرات استفاده می شود. در این حالت سود کشاورز کم می شود زیرا به اصطلاح خام فروشی کرده است.

در بازار خرمای جنوب قیمت خرما از سایر شهرها ارزان تر است. برای مثال چنانچاه قیمت خرما زاهدی عمده در جنوب کیلویی 25 هزار تومان باشد قیمت آن در عمده فروشی سایر شهرها حدود 5 تا 10 درصد گران تر است.

صادرات خرمای زاهدی

صادرات خرمای زاهدی

خرمای زاهدی به کشورهای مختلفی صادر می شود. سود حاصل از صادرات خرما نه تنها برای کشاورز و عمده فروش مناسب است بلکه برای اقتصاد کشور مفید است. کشورهای هند، افغانستان، تاجیکستان، روسیه، ترکیه و امارات از وارد کنندگان اصلی خرمای زاهدی ایران هستند. قیمت خرما در قطر با توجه به کیفیت بالای این محصول و البته طعم بی نظیر آن بسیار مقرون به صرفه و مطلوب می باشد.

برخی از این کشورها خرمای درجه یک و لوکس خریداری می کنند. برخی نیز خرما با درجه ی متوسط که قیمت مناسب تری دارد را انتخاب می کنند. به هر حال با توجه به نیاز مصرف کننده و بازار هدف صادرات انجام می شود. توجه به صادرات یکی از ارکان اصلی توسعه و پیشرفت کشور است. لذا با افزایش تبلیغات و ارتقاع کیفیت و جعبه های جذاب می توان شاهد رشد چندین برابری صادرات بود.

با توجه به اینکه ایران دومین تولید کننده ی برتر خرما در جهان است باید از این ظرفیت به بهترین شکل استفاده کرد. برای موفقیت باید با کشورهایی مثل عربستان، مصر و امارات رقابت کرد که در حال حاضر در این زمینه جایگاه بهتری دارند.

خرید خرما زاهدی عمده از کشاورز و بدون واسطه

خرما زاهدی درجه یک صادراتی

برای خرید خرما زاهدی عمده بدون واسطه و به صورت مستقیم از کشاورز باید در فصل برداشت اقدام کرد. هرچند برخی از باغداران که نیاز مالی فوری نداشته باشند خرما را در سردخانه ذخیره می کنند و در زمان مناسب با قیمت بالاتری به فروش می رسانند.

برخی از باغدارن در ابتدای فصل برداشت شروع به فروش خرمای باغ خود زیر قیمت بازار می کنند. این بهترین فرصت برای تاجران است که خرید خود را انجام دهند. اگر دیر اقدام کنید واسطه ها ودلال ها این کار را انجام می دهند.

در مجموعه ی نگین جنوب که با همکاری باغداران تشکیل شده است این فرصت مهیا است. یعنی با خرید خرما زاهدی عمده از این مرکز به صورت مستقیم از درب نخلستان بارگیری می شود. این یعنی پرداخت مبلغ کمتر و سود بیشتر برای تاجر. برای ثبت سفارش با مشاورین مجموعه در ارتباط باشید. همچنین می توانید برای خرید و اطلاع از قیمت خرما کبکاب صادراتی نیز از طریق این مرکز اقدام کنید.

بسته بندی فله ای خرمای زاهدی

قیمت خرما زاهدی فله

خرما زاهدی عمده معمولا به صورت فله بسته بندی می شود. منظور از فله کارتن های 10 کیلویی با طرح های زیباست. پس از آنکه خرما برداشت شد توسط کارگران ضایعات آن جدا می شود و خرمای درجه یک در کارتن های 10 کیلویی قرار داده می شود.

از آنجا که خرمای زاهدی از نوع خرمای خشک است ماندگاری بالایی دارد. حتی در خارج از سردخانه نیز به راحتی تا چندین ماه بدون آنکه خراب شود می ماند. به همین دلیل کشاورز بعد از برداشت و جداسازی ضایعات شروع به آماده کردن کارتن ها می کند. سپس در صورت توافق با مشتری به سرعت بارگیری و ارسال را انجام دهد.

فروش فله ای در کارتن های 10 کیلویی هم در بازار داخلی و هم در بازار صادراتی طرفدار زیادی دارد. هرچند در این روش خرما با کمترین قیمت و کمترین میزان سود به فروش می رسد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما